jump to navigation

Prenatale sport … februari 14, 2008

Posted by drempelkindje in Uncategorized.
trackback

Drempelkindje heeft het niet zo begrepen op rust en kalmte.

Vannacht werd ik door zoonlief uit bed gejaagd voor een verloren tutje, en toen ik met een zucht terug in bed klom met het verhoopte uitzicht op een verder ongestoorde nacht, schoot Drempelkindje in actie.

Er brak een zwaar tumult los in mijn buik dat me belette terug in slaap te vallen, en me spontaan deed denken aan een heftig tafeltennispotje à la Jean-Michel Saive, of toch minstens aan een bloedstollende tennisrallye à la Justine Henin.

Bij mijn weten zit Drempelkindje evenwel alleen in de buik dus is de vraag: wie of wat mag dan wel de tegenspeler zijn bij die sportieve uitbarstingen? Vast de navelstreng …

Reacties»

No comments yet — be the first.

Plaats een reactie